ZIMNÍ TÁBOŘENÍ: někam z Malé Skály, z Hlinska, nebo odjinud…

Kdy:
2.2.2024 @ 16:00 – 4.2.2024 @ 20:00
2024-02-02T16:00:00+01:00
2024-02-04T20:00:00+01:00
Kontakt:
František Povejšil
777 77 88 33

Plán je jasný – pokračovat v nějakém proběhnuvším ZT a zkusit je postupně všechna spojit. Třeba z Malé Skály směr Podkrkonoší, nebo z Hlinska směr Chrudim, či odjinud jinam. Více bude doplněno v komentářích.

(Ne)důležité jsou ale dvě podmínky:

• odjezd vlakem v pátek z HK, ale až po 16:00 hod.
  • spaní nelze dopředu plánovat pod žádnými přístřešky. Mimo turistických a to pouze na trase (vyvolení po odsouhlasení si mohou vzít stan).

Další text je již pokračováním všech dosavadních ZT:

a/ spát budeme hlavně pod hvězdami a kochat se přírodou a místními pohostinstvími. Odjezd z HK ještě upřesním. Nebude však dříve, než v 16:00 hod. a určitě vyjedeme vlakem!!!

b/ pro případnou společnou jízdenku je potřeba se sejít již 20 minut před odjezdem na nádraží, nebo stačí požádat o zakoupení telefonem a dorazit později.

Vhodné i pro něžná pohlaví vybavená teplými spacáky!

Zájemci nechť průběžně sledují komentáře k této akci!!! Viz Číst více!!!

František-FKDP

8 komentářů

1. František-FKDP:

Předběžný plán je hotov: Hlinsko – Chrudim (https://1url.cz/@ZT2024HlinskoChrudim). Trasa je to delší, v pátek je potřeba volno, ale dá se k ní kdykoliv připojit. 😉

1. den, pátek 2.2., odjezd vlakem v 7:32 z HK přes PU do Hlinska (https://1url.cz/@ZT2024vlakHKdoHlinska). Pěšky přes Veselý Kopec a Trhovou Kamenici do Horního Bradla. Cca 21 km.
    2. den, sobota 3.2., pěšky přes Nasavrky do Trpišova (ať žije Slavia!). Cca 20 km.
    3. den, neděle 4.2., pěšky přes rozhlednu Báru a Slatiňany do Chrudimi. Cca 13 km.

Pokud to vyjde, dojde ke spojení ZT 2008 a 2012. 🙂

Nu, hlaste se, nadšenci zimního putování a táboření!

2. Anonym:

Jiný víkend, třeba o týden později by to nešlo?
    Cyr

3. Cyr:

Ahoj Františku,
    sejdeme se v pátek večer v hostinci Na Filousku. Kdyby se něco změnilo, dám vědět.
    Cyr

4. František-FKDP:

Cyre a případní další, kteří se třeba chystali a mělo to být překvapení, s ohledem na vývoj počasí ruším akci. I kdyby nepršelo, nyní je Vysočina pod vodou a chodit 3 dny v blátě není pro mě to pravé ZT. Již jsem tak v minulosti učinil. Tak příště, třeba ještě tuto zimu. Včas bych informoval, pokud bych našel volný víkend.

• F.:

Správně mělo být napsáno „ruším účast“. Pokud se někdo na tento výlet vydá, nechť se mu vydaří počasí, má vhodné podmínky na cestách a na táboření, a já se budu těšit na vyprávění a případný report

5. Vrbka:

Škoda. Se Šímou jsme měli být to „překvapení“ a teď jsme tedy překvapení my. Ale bez tebe nejdeme a najdeme si jinou zábavu:) Tak třeba to ještě letos vyjde nebo někdy jindy.