Je po Vulkánu (11.7.), Příhrazech (14.-16.6.), volejbalovém víkendu (Rodinný turnaj 22.6. + Jerryho podání 23.6.), dalších červnových radostech, návratu do května a překvapení.

Měsíc dlouhých dnů, velkých jahod, největší deklinace, fotbalového svátku UEFA, Conmebol a Concacaf, teplotních rekordů, těšení se na prázdniny a dovolené, spousty aktivit… Tak to byl červen.

Avšak na začátku se musím vrátit do květnového Obřáku, kdy první večer vstoupil do oddílu jeden z náhodných návštěvníků, ale sportovec a člověk milující přírodu s chutí věnovat se i lezení: Jan Vavrek. Jeho kontaktní údaje mi zapadly do papírů, kde bych je nehledal, ale osud si našel cestu sám, kontakt mám, Jan byl osloven, za členství v oddíle je stále rád a těší se na další setkání.

Příhrazy, 14.-16.6., slovy klasika proběhly. Těšil jsem se na toto místo, jedna ze tří srdcovek Českého ráje. Zbývá ta srpnová… Ale zpět pod Křížové věže. Naložil jsem Fabii, jak jen to šlo a vyrazil dříve, abychom měli opět své místo. To se podařilo a ani čekání tři hodiny na prvního návštěvníka mi nevadilo. A pak to šlo ráz na ráz.

Čas běžel, prolínalo se vítání, seznamování, vybalování, povídání, pohoda. Až do večerních hodin, kdy se jako popularizátor oddílu ukázal Jiří, jenž nakoupil přivezené placky a samolepky za účelem rozšiřovat slávu naší komunity. Spát se šlo ve tři.

Ráno bylo stejný, nesváteční…

Poté hurá do skal nad kempem. Lezení to bylo parádní, skály si užily všechny tři generace.

V kempu se opakoval pátek: zahnání žízně, vítání, vybalování. Též úprava přepravní krabice na kroniku. Pak hurá na dřevo a k ohni. I s hudbou, která potěšila. Do půl druhé.

A ráno bylo opět stejný, nesváteční… Následně vzhůru ke Kobyle. Všichni, i s kamarádkou Zuzkou, která si nás po roce našla a si to nebylo naposledy. Těšíme se.

Následovalo vše jak v obráceném filmu, lahodným turkem završeno. Za rok v těchto místech opět na viděnou, přátelé.

37. ročník Volejbalového turnaje rodinných a smíšených družstev, 22.6., se stává pro oddíl tradicí a organizátoři s námi počítají. Ostudu jsme neudělali a skončili na pěkném devátém až desátém místě.

10. ročník Turnaje o Jerryho podání, 23.6. Počasí přálo, chuť zahrát si a třeba i o jméno na cedulce vítězů též, atmosféra fajnová, i hosté byli.

Následovalo vyhlášení výsledků (1. Holki, 2. Plešingr, 3. Svátci) vč. mé maličkosti za „nejlepší“ Jerryho podání alias blb turnaje.

Zakončení bylo šáni a přípitky, připravenou mňamkou a příjemným posezením.

Vulkán, 11.7., navštíven o ¼ více než minule, což bylo na obsazenosti a útratě sakra znát.

Po hodnotném lezení s mistrem Průchou a pokročilou žákyňkou Skučkovou jsem se těšil nejen na Vulkán, ale hlavně na sprchu.

Ve Vulkánu samotném nám bylo s Čejpikem dobře, hodnotili jsme své poslední lezecké (ne)úspěchy, řešili večerní bouřky, kroupy a zatopené sklepy ve Stěžerách. Došlo i na proběhnuvší Tatry a výstupy (bude o tom článek, máte se věru nač těšit) a náhle přichází další, Lenka a Péťa, čímž se náš počet zdvojnásobuje. Paráda, narváno! Téma postupně přechází na meruňky, jablka, mrkev, ostružiny, maliny, rybíz, rajčata, želvy, morčata, úklid pokojíčku…

Nu, pěkný večer to byl a těším se na další!!!

Pokračují vocapové příspěvky.

Trek okolo Mont Blancu od Marcela.

Nízké Tatry od Zelího.

Omiš od Parťáka.

Křížák. Přispěli: Ája, Kačka, Rosťa a já. Lezli jsme Komín na Bezzubou, Černou tělocvičnu na Klášter, Čarodějnou stěnu na Pumpičku, Cestu svobodných pánů na Penzion a Psí štěkání na Eskymáčka. Báječná parta lezců a lezeček, skvělá polezenice.

H Centrum. Přispěli: Martina, Kačka, do oddílu vstoupivší Andrea, Johan a já.

HIS. Přispěli: Sojka, Domča, Vilda a já.

Lezení, kde se dalo. Přispěli: Naty, Jagyč, Sojka, Peky, Bosák, Rosťa a já.

Jiné, kde se dalo. Přispěli: Rosťa, Bosák, Domča, Čejpik, Šíma, Kačka, Káčko, Andrea, Naty, Vrbka, Zuzka, Pavla a já.

Překvapení na závěr: zřízení horo koutku ve Sport baru ve Stěžerách. Na tuto myšlenku mě přivedl autor obrazů Sen stěžerského horolezce Hullicz. Akci podpořila oddílová rada a hospodský Gabo.

Slavnostní odhalení je naplánováno na 28.9. odpoledne s možností přespání, dle domluvy.

Tím je tento report u konce. Snad to nejen pravidelného čtenáře/čtenářku potěší.

František-FKDP

První komentář

1. Zdenča:

Akce parádní, opět nabyté programy a skvělá parta. Horo koutek vypadá báječně. Těším se, až ho přijdu očíhnout. 😀